Menu
Din kundvagn

Leveringsinformation

Levering på topniveau!

✓ Gratis fragt + hjemmelevering ✓ Hurtig levering ✓ Miljøvenlig ✓ Produktkontrol inden afsendelse ✓ Forsikring på alle vores forsendelser ✓ Stødsikker emballage (vi sparer ikke på beskyttelse) ✓ Forudbestil til nybyggeriet
Gratis fragt + hjemmelevering
Gratis fragt + hjemmelevering
Leveringstid
Vores mål er at få den bestilte emhætte ud af døren hurtigst muligt.
Som standard sendes emhætten indenfor
2-5 hverdage fra bestillingsdagen (hverdag).

Efter afsendelse vil varen blive leveret indenfor 3 hverdage (afhængig af hvor i landet du bor).
Forsendelsesmuligheder
Vi tilbyder gratis fragt + hjemmelevering til din ejendomsgrænse/port ved bestilling af emhætter.
DHL
Vi sender f.eks store køkkenemhætter med DHL.
DB Schenker/Post Nord
Mindre køkken emhætter, f.eks. underbygningsventilatorer sendes med DB Schenker/Post Nord.
Mindre bestilling af tilbehør såsom kulfiltre, ventilationskanaler mm. afleveres til nærmeste udleveringsplads.
Levering til ejendom sker på hverdage mellem klokken 8 og 17, så tæt på dit hjem som lastbilen kan køre, f.eks. ved fortovet, indkørslen eller garagen.
Bemærk, at vi desværre ikke kan levere til havn og øer uden fast vejforbindelse.
I dette tilfælde kan vi kun levere til varemodtagelsen i havnen på fastlandssiden.
Herfra er du som kunde ansvarlig for modtagelse af produktet samt fragt og
eventuelle fragtomkostninger fra fastlandshavnens varemodtagelse videre til den ønskede slutdestination.
Leveringsmulighed aften/bærehjælp (ekstra service)
Da vi forstår, at det kan være svært at modtage levering i arbejdstiden, er der mulighed for at tilføje aftenlevering med levering mellem 17-22. Hvis du har brug for hjælp til at bære varen, kan denne service også tilføjes på bestemte steder/zoner.
Hvis du ønsker at tilføje nogen af ​​disse tjenester, bedes du kontakte os umiddelbart efter at have afgivet ordren ved at svare på ordrebekræftelsen og bede om aftenlevering og/eller hjælp til at bære.
Din pris afhænger af hvor du bor, varens størrelse og vægt. Vores kundeservice vender tilbage til dig med information om din pris efter anmodning.
Eksempel på priser:
• Hjemmelevering (mellem kl. 17-22), pris fra 170 kr
• Levering til anvist sted, pris fra 270 kr
Förbeställning till nybygget
Der er ofte meget at tænke over, når der skal bygges nyt eller renoveres. Derfor tilbyder vi forudbestilling, hvilket betyder, at du allerede i dag kan afgive en bestilling, men ønsker en leveringsdato og leveringsadresse efter eget valg (hvis det ikke er det samme som din folkeregisteradresse).
Takket være dette kan du være sikker på, at emhætten kommer det rigtige sted på det rigtige tidspunkt, præcis når du og håndværkeren skal have den på plads. Når du afgiver en ordre, kan du skrive en besked til os i feltet 'besked til sælger' og oplyse den ønskede leveringsdato eller ved at svare på den ordrebekræftelse, som du modtager via e-mail umiddelbart efter ordren er gennemført.
Kvalitetskontrol inden afsendelse
Da vores største prioritet er, at du får en fejlfri emhætte, har vi en række rutiner inden din emhætte er klar til afsendelse. Vores produktinspektør inspicerer omhyggeligt emhætten og testkører den. En kvalitetskontrol bekræftes med det tilhørende kontroldokument, som du modtager sammen med emhætten. Derudover optager kontrolløren en kort video når emhætten testes, på denne video vises altid dine dokumenter som beviser at det er din emhætte vi tjekker. Emhætten pakkes derefter med største omhu i slagfast emballage for at minimere risikoen for transportskader.

Levering
Du får besked via SMS eller telefonopkald for at bestemme leveringsdag og tidsvindue, når dine varer er klar til levering. Din ordre bliver normalt leveret med DHL i hele Danmark.
Bemærk venligst, at det er op til fragtføreren at foreslå et tidspunkt for levering, og at tidsforslaget vil bestå af et interval på 4-6 timer (f.eks. 08.00 - 14.00). Cirka 30 minutter før levering ringer transportøren til dig. Du skal være hjemme på leveringstidspunktet for at bekræfte modtagelsen af ​​din ordre.
Det er vigtigt, at du er hjemme på det aftalte leveringstidspunkt. Hvis der ikke er nogen ledig på din adresse, som kan modtage varen, vil varen blive returneret til terminalen. Bemærk at du bliver faktureret for det mislykkede leveringsforsøg, hvilket koster 220 kr. Prisen for en ny gennemkørsel er 270 kr. Alternativt kan du vælge at afhente forsendelsen i terminalen for at undgå udgiften til en ny levering.
For at pakker kan leveres, skal modtageren bevise sin identitet ved at vise legitimation. Udlevering til en anden modtager end adressaten kan ske ved fremvisning af modtagers eller tilbudsgivers legitimation.

Tjek at leveringsadresse og telefonnummer er korrekte
Når varen har forladt vores lager, kan der ikke foretages yderligere ændringer i leveringsadressen eller ordren. Derfor beder vi dig tjekke den ordrebekræftelse, der sendes til din e-mail umiddelbart efter, at ordren er afgivet. Tjek omhyggeligt, om alt er rigtigt, så du slipper for flere omkostninger. Gebyr for ufuldstændig eller forkert leveringsadresse eller meddelelsesnummer er 170 kr./forsendelse.

Tjek varerne ved levering
Alle vores forsendelser er fuldt forsikrede. Men vi har brug for din hjælp i god tid til at kunne udnytte forsikringen og løse problemet på en for dig tilfredsstillende måde. Derfor skal en anmeldelse af transportskader sendes til os på mail senest 2-3 hverdage efter, at du har modtaget emhætten.
Det du skal tænke på, når du modtager forsendelsen, er at tjekke varernes emballage ved levering. I tilfælde, hvor der er mistanke om eller opdaget skade, skal dette noteres på fragtbrevet og/eller håndterminalen.
Selvom der ikke er synlige skader på emballagen, og du ikke har tænkt dig at installere emhætten i et par uger, kan der være skjulte transportskader. Derfor beder vi dig om at pakke emhætten ud og inspicere den omhyggeligt, tilslutte emhætten til lysnettet og kontrollere alle funktioner (motor, belysning osv.).
Er der skjulte skader på det leverede produkt, skal du straks kontakte os. Den nemmeste måde at gøre dette på er at tage billeder af alle skader, samt emballagen. Send dokumentation til

info@swedluxury.dk

og mærk emnet med dit ordre nummer og transportskade.
Anmeldelse af transportskader skal være os i hænde senest 2-3 hverdage fra du har modtaget varen. Anmeldes skaden for sent, vil transportøren lægge bevisbyrden på dig (at skaden er sket under transporten), hvilket kan være meget svært at bevise.