Leveringsinformation
Levering på topniveau!
Levering
Du får besked via SMS eller telefonopkald for at bestemme leveringsdag og tidsvindue, når dine varer er klar til levering. Din ordre bliver normalt leveret med DHL i hele Danmark.
Bemærk venligst, at det er op til fragtføreren at foreslå et tidspunkt for levering, og at tidsforslaget vil bestå af et interval på 4-6 timer (f.eks. 08.00 - 14.00). Cirka 30 minutter før levering ringer transportøren til dig. Du skal være hjemme på leveringstidspunktet for at bekræfte modtagelsen af din ordre.
Det er vigtigt, at du er hjemme på det aftalte leveringstidspunkt. Hvis der ikke er nogen ledig på din adresse, som kan modtage varen, vil varen blive returneret til terminalen. Bemærk at du bliver faktureret for det mislykkede leveringsforsøg, hvilket koster 220 kr. Prisen for en ny gennemkørsel er 270 kr. Alternativt kan du vælge at afhente forsendelsen i terminalen for at undgå udgiften til en ny levering.
For at pakker kan leveres, skal modtageren bevise sin identitet ved at vise legitimation. Udlevering til en anden modtager end adressaten kan ske ved fremvisning af modtagers eller tilbudsgivers legitimation.
Tjek at leveringsadresse og telefonnummer er korrekte
Når varen har forladt vores lager, kan der ikke foretages yderligere ændringer i leveringsadressen eller ordren. Derfor beder vi dig tjekke den ordrebekræftelse, der sendes til din e-mail umiddelbart efter, at ordren er afgivet. Tjek omhyggeligt, om alt er rigtigt, så du slipper for flere omkostninger. Gebyr for ufuldstændig eller forkert leveringsadresse eller meddelelsesnummer er 170 kr./forsendelse.
Tjek varerne ved levering
Alle vores forsendelser er fuldt forsikrede. Men vi har brug for din hjælp i god tid til at kunne udnytte forsikringen og løse problemet på en for dig tilfredsstillende måde. Derfor skal en anmeldelse af transportskader sendes til os på mail senest 2-3 hverdage efter, at du har modtaget emhætten.
Det du skal tænke på, når du modtager forsendelsen, er at tjekke varernes emballage ved levering. I tilfælde, hvor der er mistanke om eller opdaget skade, skal dette noteres på fragtbrevet og/eller håndterminalen.
Selvom der ikke er synlige skader på emballagen, og du ikke har tænkt dig at installere emhætten i et par uger, kan der være skjulte transportskader. Derfor beder vi dig om at pakke emhætten ud og inspicere den omhyggeligt, tilslutte emhætten til lysnettet og kontrollere alle funktioner (motor, belysning osv.).
Er der skjulte skader på det leverede produkt, skal du straks kontakte os. Den nemmeste måde at gøre dette på er at tage billeder af alle skader, samt emballagen. Send dokumentation til
og mærk emnet med dit ordre nummer og transportskade.
Anmeldelse af transportskader skal være os i hænde senest 2-3 hverdage fra du har modtaget varen. Anmeldes skaden for sent, vil transportøren lægge bevisbyrden på dig (at skaden er sket under transporten), hvilket kan være meget svært at bevise.