Varer der er på lager leveres normalt indenfor 2-7 hverdage, medmindre andet specifikt er aftalt (f.eks. i forbindelse med booking af varer der ikke er på lager), levering sker senest 30 hverdage fra Swedluxury (Ekman Seger) Group AB) bekræftede ordren skriftligt gennem ordrebekræftelsen.
Den forventede leveringstid på varen er 7 hverdage. I tilfælde af en leveringsforsinkelse vil Sælger uden unødig forsinkelse give dig besked om et nyt leveringstidspunkt og vil fortsat overvåge ordren. Medmindre andet specifikt er aftalt og en levering tager mere end 10 hverdage og dette ikke skyldes dig som kunde, har du ret til at fortryde købet. Dette gælder ikke for specialbestillinger.
Hvis pakker skal indløses, skal Kunden gøre dette inden for den tid, der er angivet i meddelelsen. Forsendelsen skal normalt afhentes personligt med gyldigt ID og forsendelsesnummer. Kunden modtager altid en besked, der viser hvor og hvornår pakker skal afhentes/levereras. Meddelelse kan ske via e-mail, almindelig post og hvis Kunden har oplyst et mobilnummer, også via telefonopkald eller normalt sms. Hvis pakken ikke udløses og returneres til afsender, opkræver vi et gebyr på minimum 270 kr. op til 1020 kr. for store forsendelser. Gebyret dækker administrationsomkostninger, fragt og returforsendelse og ekspedition. Uindløste pakker er ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Levering sker i forbindelse med rederierne DHL og DB Schenker. Uanset leveringsmåde vil fragtmanden kontakte dig telefonisk eller normalt via SMS (husk at følge instruktionerne) for at aftale, hvilken dag leveringen skal finde sted. Husk at være hjemme for at modtage varen til aftalt tid. Vi er ikke ansvarlige for omkostningerne ved ny levering. Du kontakter fragtmanden for at aftale en ny levering, når varerne skal leveres igen. I et sådant tilfælde står du selv for den anden udkørsel og vi forbeholder os retten til at fakturere for denne omkostning, som er minimum 270 kr.
Ufuldstændige eller forkerte forsendelsesinstruktioner
Hvis der ved bestilling er angivet et forkert meddelelsesnummer eller leveringsadresse, og kunden ønsker at ændre dette efterfølgende, når forsendelsen allerede er afgået, er prisen for et nyt fragtdokument 210 kr.
Lagerleje
Hvis forsendelsen bliver på terminalen i længere tid end 3 hverdage, opkræves lagerleje af transportøren. 220 kr. pr. dag – denne omkostning faktureres kunden. Derfor er det vigtigt, at du har mulighed for at modtage forsendelsen kort tid efter afgivelse af bestillingen.
Forsendelsesomkostninger
Vi tilbyder fri fragt på alle køb over 1020 kr. Vi tilbyder hjemlevering til grundgrænsen samt levering til udleveringsstedet. Store varer leveres kun med hjemlevering. Forsendelsesomkostninger for ordrer, der ikke overstiger 1020 DKK er: 1-3 kg - 70 DKK, 4-6 kg - 75 DKK, 10 kg - 12 kg - 230 DKK, 13 - 17 kg - 313 DKK, 20 kg - 487 DKK .
Forsinket levering
Hvis en levering er forsinket, vil vi gøre alt, hvad der står i vores magt, for at fremskynde processen og sikre, at dine varer når dig så hurtigt som muligt. Det kan ske, at en levering bliver forsinket, fordi vores fragtmand ikke har overholdt aftalen. Vi forbeholder os derfor retten til at fritage os for enhver erstatning og erstatning ved leveringsforsinkelser.
Produktkontrol
Inden en vare forlader vores lager, gennemgår den et grundigt produkttjek. En af vores medarbejdere tjekker emhættens funktioner og tjekker omhyggeligt, at der ikke er nogen som helst skader på emhætten. Som bevis på gennemført og godkendt produktkontrol medfølger et datostemplet produktkontroldokument med emhætten. En videooptagelse af emhætten sammen med det leverede produktdokument gemmes på vores servere. Alt dette for at sikre kunden, at vi har sendt en fejlfri vare!